Friday, May 15, 2009

Hari ini dalam sejarah~

Lagu ini adalah direct translation daripada lagu yang aku tulis dalam bahasa inggeris..
So terdapat segelintir ayat2 dalam lagu ni korg xkn faham sangat..
Tapi layan jela..

HARI INI DALAM SEJARAH~

Hari ini aku rasa mengantuk gila;
Badan sengal2, Otot semua sakit;
Hari ini bosan dan aku masih seperti dulu;
Tak banyak boleh buat, Tak banyak boleh lihat;

*********

Esok akan menjelma hari baru;
Camne akan aku lalui dengan cara tersendiri;
Apa orang kata mungkin ada benar;
Tapi nak ikot kata mereka oh tidak mengapa;
Aku ada kepala, Aku ada otak;
Semua bergantung pada aku;
Aku akan sejahtera;

*********

Di masa akan datang akan aku lebih hebat;
Dalam takdir yang sudah ditetap;
Lagu aku nyanyi seperti pantun dulu kala;
Nasihat aku bawa ke sekalian manusia;

*********

Hidup ini jangan di persia;
Yang sudah berlalu tinggalkan;
Orang ada mata pon sesetengahnya buta;
Hari ini berakhir dan angin bertiup kencang;
Kepada yang mendengar ini nukilan otakku.

[hak cipta terpelihara daripada insan penciplak]