Monday, June 29, 2009

Bile dah bosan dalam kelas~



Hari ini hari isnin..

Kelas aku patot mule minggu lepas lagi..

Tapi sebab faktor-faktor kolej aku yang bile di tanya dorg jawab confidential..

Last-last hari neh baru laa start kelas..

**************

Seperti biase hari aku dimulakan dengan apa lagi..

Bangun tido kol 11am.. Klas kol 12tgh hari..

Kire ok laa takde laa lambat sangat..

Kali neh aku bangun sendiri..

Takde laa dengar suare-suare bebel mak aku serta bunyik tepon dll..

Gaye macam semangat nak pegi kelas..

Siap-siap trossss pegi..

************

Sampai je kelas tengok-tengok daa abis..

Aku skang ade 3 class yang clash pada waktu sama..

Tapi nak wat cane.. Pg mampos jela..

Aku pegi jela kelas mana yang aku rase nak pegi nanti..

So selepas itu..

Kelas kedua plak..

Kelas RM..

Lecturer aku sorg neh ajar..

Aku dah pnah amik kelas ngan die dulu...

Jadi aku tahu laa die camne..

Agak boley tahan merepek gak laa die neh..

Aku rasa kalo die masuk anak wayang ke raja lawak ke..

Boley laa gak ade chance nak masuk final..

Mule-mule layankan saja laa die pnye cerita..

Lama-lama aku pon naik ngantok daa..

Sekali aku pandang tempat lain die tego..

Dua kali aku wat tak reti pon die tego lagi..

Kali ketiga aku tengah layan menulis pon die tego jugak..

Agak menyirap gak laa kan..

Pastuh die soh aku dok depan next class nanti..

&#*%)#%#@%*#@..

***************

Berikut adalah hasil tulisan aku sewaktu di tego buat kali ketiga..

*
As i'm sitting here;
In this gloomy classroom;
I feel nothing but hunger;
But nobody bothers;
And i start to wonder;
When this coming to an end.....

My face looks blurry;
Yes!! I know..
The lecturer told me;
But i'm actually sleepy;
My heads gone heavy;
Then finally;
The class came to an end...

Yeay!!

*