Monday, June 29, 2009

Tolong!!



Tolong;
Aku perlukan seseorang;
Tolong;
Bukan sesiapa saja;
Tolong;
Ko tahu aku perlukan seseorang;
Tolong;

Masa aku muda lagi muda dari sekarang;
Aku tak penah perlukan bantuan sesiapa dalam apa jua;
Tapi sekarang hari-hari itu telah berlalu;
Aku sendiri pon tak pasti;
Sekarang aku dapati aku dah ubah pikiran;
Aku dah bukak pintu;

Tolong aku jika ko boleh;
Aku rasa down dan aku hargai ko ada sekarang;
Tolong aku bangun semula;
Boleh tak ko tolong;
Tolong laa aku;

Dan sekarang hidup aku dah berubah dari banyak segi;
Sifat berdikari aku hilang dalam kabus;
Tapi kadang-kadang aku rase insecure;
Aku tahu aku perlukan ko sekarang lebey dari sebelum neh;

Tolong aku jika ko boleh;
Aku rasa down dan aku hargai ko ada sekarang;
Tolong aku bangun semula;
Boleh tak ko tolong;
Tolong laa aku;

Masa aku muda lagi muda dari sekarang;
Aku tak penah perlukan bantuan sesiapa dalam apa jua;
Tapi sekarang hari-hari itu telah berlalu;
Aku sendiri pon tak pasti;
Sekarang aku dapati aku dah ubah pikiran;
Aku dah bukak pintu;

Tolong aku jika ko boleh;
Aku rasa down dan aku hargai ko ada sekarang;
Tolong aku bangun semula;
Boleh tak ko tolong;
Tolong laa aku;
Tolong aku;
Tolong aku;
Ooh....

***********

Lagu neh aku men translate sebijik sebijik..

So kalo salah tuh pg mampos ar..

Layan gak ar lagu neh..

Mamat-mamat mcfly nye lagu..

[^&$#(%*#@)%*#@]