Wednesday, August 5, 2009

Support member meniaga~



Neh laa neh...

Kengkawan aku meniaga bukak gerai...

Bersempena dengan Convofest MMU 2009...

Hari: Jumaat, Sabtu, Ahad dan Isnin...

Tarikh: 7-10 Ogos 2009...

Tempat: MMU Cyberjaya...

Barisan peniaga terdiri daripada Mr. Leo, Mr. Don dan Mr. Tan...

Mereka bertiga neh memang otak biz macam gampang punye laa...

Dari tiket terpanas di pasaran sampai laa ke makanan pon dorg sapu habis...

****************
Kali neh mereka menampilkan produk Krispy Kreme...

Donut paling sedap aku penah rase dekat dunia...

Selain daripada donut mak aku wat laa kan...

Selain dari itu...

Mereka juga ada barisan produk macam-macam...

Seperti Hot Dog KONVO...



***Bagi keterangan lanjut sila klik pada gambar di atas...

Puase daa dekat neh...

Kene laa makan sedap-sedap sementara boleh...

Aku tau kalo puase pon boleyh makan sedap-sedap...

Kalo ade port baik jangan laa kedek berkongsi...

*****************

[Aku yang teringin makan donut krispy kreme]