Thursday, January 14, 2010

Jangan terlebih


Bangun pagi lepas mandi...

Seteguk obat batuk aku minum...

Ke makan ar??

Betol laaa minum kan...

Lantak ar...

Beberapa ketika ok...

Tiada batuk lagi...

******************

Selang dalam 5-10min...

Menyusul plak lagi...

Aku pon minom laa lagi...

Kali ini sambil memandu kete yg baru rosak tempoh hari...

Missy telah berpesan...

"Dik, obat neh ade kesan mengantuk sedikit"...

Aku pon angguk jela kepale...

"Ok..." Aku kate...

Tapi die xde plak kate...

"Jangan ambil dose berlebihan"...

Jadi aku selambe main minum macam obat tuh air mineral...

Sampai umah muka pecah...

Kpale berat perut kosong...

Aku baring kejap...

3-4jam jugakk laa ilang...

***************

Sedar dari lena...

Aku tergerak nak menulis...

Trossssssss...

Taip laju-laju kat pc...

Pen & paper?? sape gune zaman skng...

Kuno gle...

Bapak member aku pon gune blackberry taip satu buku...

Rilek je...

Dunia sudah maju.. yeahhhh...

Kembali pada topik...

Jadi pesan aku di sini...

Nak minum obat batuk sila beragak...

Kecuali memang ko nak tidor lepas tuh...

Tegok sebotol besar sos cili tuh pon xpe...

Aku xkesah...

Tapi bagi jenis orang yang produktif seperti aku ini...

Rugi masa dengan tido, aku kecewa...

Jadi...

Itulah die...

Aku pon xde ape nak cakap lagi daa...

Ingat pesan ini rakan taulan...

Nak ikot ke tak terpulang masing2...

Pegi laa mampos aku pon xde kesah...

Weh.. Dah laaaa...