Thursday, March 25, 2010

Kadang-Kala ~

Kadang aku xtau nak buat ape...

Selalunya aku wat xtau je...

Kadang poket berisi...

Selalunya isi habuk je, tuh pon kalo habuk ade...

Kadang perut aku ok...

Selalunya aku sakit perut...

Kadang aku rajin...

Selalunya malas macam.... malas aku nak sebut...

Kadang aku ngantok...

Selalunya aku segar semacam...

Kadang aku normal...

Selalunya pelik semacam...

Kadang aku men dengan kata...

Selalunya kata men kan aku...

Kadang aku men bola kat padang...

Selalunya men kat umah je...

Kadang aku topless...

Selalunya aku tak pakai pape trossss...

Kadang aku banyak mulut...

Selalunya aku diam saja...

Kadang aku nak cite semua...

Selalunya aku cite sket je...

Kadang rasa hidup tak bermakna...

Selalunya sebaliknya laaa...

Kadang rasa xde arah tuju...

Selalunya ade je tempat aku tuju...

Kadang rasa macam aku takde pape...

Selalunya aku tahu ape yang aku ada...

Kadang rasa macam diperlu...

Selalu rasa macam perlukah aku...

Kadang aku rasa kenyang...

Selalunya lapa manjang...

Kadang rasa macam hati senang...

Selalunya aku dengan senang hati...

Kadang aku rasa sampai bila pon tak abes cite...

Tamat~
********************